Pages

Tuesday, September 22, 2009

Salam 'Aidilfitri

selamat hari raya 'aidilfitri!!! semoga lebaran kali ini memberikan sesuatu yang bermakna dalam hidup mungkin beraya dengan kereta baru.atau rumah baru..atau status sosial yang baru..atau dengan ahli keluarga yang baru.. atau di tempat yang baru.. atau berjumpa saudara-mara yang baru dikenali .. atau ape2 saje yang lain dari biasa.

tak kira lah sama ada yang kita rasakan macam baik atau kurang baik, pasti ada hikmah disebalik segala apa yang berlaku. ceh.. sentimental pulak si Wardah nih eh..?? ahaks.

tapi bagi W-dah sendirik, apa yang baru yek.. erm.. mungkin beraya di kampung baru dan jumpa sedara mara yang tak pernah dikenali sebelum nih. hehe... yelah.. tak pernah jumpa lah katekan. kalau dah selisih bahu pon tak kenal agaknya. sementara ade orang2 veteran ni lah nak kenal.

erm.. pas raye bi kena mula bekerja semula lah. meneruskan misi penting. "bekerja sendiri" bukan alasan @ tiket untuk bersenang lenang dan cuti panjang. terlalu awal untuk semua tu. sabar..sabar..huhu..lagipun, baru2 ni baru terima kad raya dari orang penting bahagian usahawan Felda. Macam reminder pulak.

InsyaAllah raya ke-5 nak gi kenduri kawan kawen kat pekan. selamat pengantin baru kpd beliau!!! tahniah2!!

No comments:

Post a Comment