Pages

Friday, March 18, 2011

pulau pandan jauh ke tengah, budi yang baik dikenang juga

Tuan² & Puan²,

Jika anda mencari barangan / produk / servis yang berikut, saya cadangkan anda semua supaya menghubungi personal² seperti dibawah. Mereka adalah dikalangan orang yang baik hati dan mudah memberikan kerjasama yang baik.



















ROCK WELL ENGINEERING


















EVENT, PRODUCTION & FOOD MANAGEMENT


















GIFT, SOUVENIR, CRYSTAL, GLASS, MIRROR, FRAME SERVICES, ISLAMMICS PRODUCTS, OIL PAINTING, BOOKS, TAPES, CD, VCD, MP3


















KEDAI PAKAIAN SUKAN

















KEDAI CERMIN MATA - FOCUS POINT


















KIA MOTORS

















HONDA

















PROTON

















HEALTHCARE EQUIPMENT PRODUCTS




Post kali ni khas untuk penyumbang² kad perniagaan. Merujuk kepada cerita saya sebelum ni, berkenaan tugasan mendapatkan kad perniaagaan, ni adalah 9 keping kad perniagaan yang saya berjaya kumpul.

Tujuan saya pamerkan di sini sebagai penghargaan yang tak terhingga kepada mereka / wakil mereka yang telah memberikan kerjasama yang sangat baik sepanjang saya menjalankan tugasan tersebut. Bukan semua orang/peniaga yang saya jumpa memberikan kerjasama yang baik. Jangankan nak hulurkan kad perniagaan, ada yang langsung terus tidak membenarkan saya (dan kawan² masuk ke premis mereka). Mungkin juga kerana sudah terlalu ramai yang meminta kad perniagaan mereka sebelum ni

Jasa baik penyumbang² ini, tak dapat saya balas, cuma ini sebagai salah satu cara penghargaan, saya tolong pamerkan bagi tujuan promosi.


No comments:

Post a Comment